خدايا...
تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1392 | 19:23 | نويسنده : سحر

ببین غمگین، ببین دلتنگ دیدارم... ببین خوابم نمی آید، بیدارم... نگفتم تا کنون، اما کنون بشنو: تورا بیش از همه کس دوست میدارم

http://up12.persianfun.info/img/91/12/pfun/Namayeshe%20Ehsas%2010/18.jpg



نظرات شما عزیزان:

دختر خوشمله
ساعت1:31---8 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

مجتبی
ساعت19:27---20 دی 1392
ماندگار شد و دلم را سوزاند ، کاش هیچ یادگاری از تو در دلم نمی ماند


خواستم همسفر قلبم باشی نه یک رهگذر بی وفا ،


من چقدر ساده بودم که قلبم را به تو سپردم بی هوا!


ماندنی نبودی ،تو سهم من نبودی ،


رهگذری بودی که سری به قلب ما زدی ،آن راشکستی و رفتی...




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: